søndag 6. september 2009

Turmarsj. A walk.


I dag har jeg gått "Grendahusmarsjen" i nabokommunen.
Det var 5. året jeg gikk i år, og da fikk jeg denne fjøla.
Today I went 10 km together with some other. It was the
fifth time I went this route, and thereffore I got this prize.
Her ser jeg målet, en skole. Grendahuset brant ned tidligere i år,
men det skal bygges opp igjen. Bildet er mørkt for det er tatt mot sola.
Here is the goal for the walk, a school.
Nå er det bare 1 km igjen!

Denne elva måtte vi krysse. We walked over a bridge over
this river.
Over denne brua gikk vi. We walked over this bridge.
8 km tilbakelagt. Ikke så langt igjen igjen nå....
I have walked 8 kilometers, only 2 left.....

13 kommentarer:

Fjordheim sa...

Så flink du er som går så lange turer. Jeg har gått ca tre km i dag. Det er visst nok for mine bein.
Ønsker deg en god kveld :)

Anya sa...

I didn't now you where so sportive :)
I didn't do nothing ....... LOL
Its great such a long walk !!!
Have a nice sunday Brit :)

Living next to me sa...

Jeg har godt hagen rundt og telt til 5 det holdt her men så var opp i godstol mrd varmeflaske og ibux og prøve ikke bite hodet av noen .noen ganger er det nok en fordel bo aleine huff jeg får så kort lunte og det ble strøket en duk og 2 bukser . Uff jeg hater det . Men du går tur og drar på besøk det er som jeg er gammal Kone i forhold til deg .ha en god natt.

Malys krok sa...

Flott å gå slike turer! Og så tok du fine bilder underveis... artig å se "ruten" din. Fint å få fjøla som et synlig bevis og minne om denne marsjen. Takk for trivelig hilsen. Ha det godt. Fra Margit.

Bestemor Drillo sa...

Takk for koselig kommentar ! For en flott blogg du har, hit kommer jeg gjerne igjen. Ha en fin dag !

p.s. Jammen er du sporty !

Hage foto og natur sa...

Så koselig at du tittet innom min blogg!
Du har jo vært med fra jeg startet min blogg for noen år siden.
Så jeg føler at jeg kjenner deg litt.
Må få gratulere deg med ny snerten bil.
Ser at du stadig er på farten både til fots og på sjøen.
Jeg syntes høsten er en så deilig tid. Hos meg skinner sola , flere roser og høstblomster dukker opp hver dag.
klem fra Jorunn!:)

Jorids BestemorBlogg. sa...

Så flink du er,og ei fin fjøl ble det også, den fortjente du vikelig.
1 mil er jo en bragd spør du meg,er ikke så flink med trimm jeg hører du.
Ønsker deg en fortsatt god kveld jeg Brit!!

Living next to me sa...

hei
nei en må da ikke male fine skap . men dette er ikke fint...
det er bare FURU .
Og stua kan bli såå fin men jeg tenkte vi kunne bruke noe av det vi hadde og det er furu..det skulle vært på den hytta som er avlyst .
MEn nå er det i stua nede, som ikke er kjeller stue .
helt ening med deg, ting skal være som en trives med , men her det mal eller forsvinn,
da maler vi..
JEg har ikke noe hvitt shabby chick hjem , vi har litt a hvert . og trives med det.

Marie sa...

Kjekt med turmarsj, eg har gått nokre gonger eg også. Sosialt og triveleg i tillegg til fin trim :)

ChatrinesLiving sa...

Så sprek du er!
Sku ønske jeg også var det... men jeg er en "sofagris" av dimmensjoner. Jeg må se å komme meg ut jeg også!

Finfin kveld til deg!
Klem fra Chatrine:)

Malys krok sa...

Tusen takk for hyggelig hilsen! Vil med det samme ønske deg ei flott helg! Hilsen Margit.

Lille Lisbeth sa...

Hei, Brit
Takk for kommentar.Skal prøve å sende et svar,men kanskje får jeg det ikke til.Du må svare meg visst det blir feil

Daisys home sa...

Skal si at du er sprek.Morro å se bilder av turløypa di.Her er det lite av trimming for tiden.Er vistnok influensaen som har intatt kroppen,så det beste er å holde seg rolig og bare slappe av.Ha ei fortsatt fin hælg,klem