onsdag 28. september 2011

TABBE. Mistake.

Det er så lenge mellom hver gang jeg er her, at nå har jeg glemt hvordan jeg gjør forskjellige ting!
På høyre side av bloggen, hadde jeg inntil nå liste over de bloggene jeg besøker med ujevne mellomrom.
Nå skulle jeg redigere noe, og vips! så forsvant alle navnene!
Men siden jeg er så lite aktiv her, vet jeg ikke om jeg oppretter denne lista igjen,,,,,,,,,,,,
Dere må gjerne stryke meg, dere også. Men det var ikke gjort med vilje... Jeg sier som Emil i Lønneberget:"Det bare blidde   sånn"....

7 kommentarer:

Anne-Berit sa...

Ja,det skjer mye rart i denne bloggverdenen.Jeg har store problemer med å få kommentert hos enkelte.Om feilen ligger hos min pc eller hva,det vet jeg ikke,men vet at Blogspot har hatt endel problemer.
Håper alt står bra til med deg Brit.Ha det godt.Klem:)

Fjordheim sa...

Ja det hender blogger og andre ting på dataen bare gjør som den selv vil. Uten at en ville det.
Ønsker deg en fortsatt riktig god høst :)

Malys krok sa...

Slikt kan vel skje! Men slette deg? Nei det vil jeg slett ikke! Du har vært med meg helt fra starten min, med ditt gode smil og kommentarer, så jeg både vil og må ha deg med videre! Kanskje kommer det noe nytt fra deg, og vips!- så er jeg der! Ønsker deg fine høstdager! -Margit-

Sonja sa...

Sånn kan det gå selv for den beste.
Jeg har hatt pause i flere mndr. Men nå prøver jeg igjen.

Ønsker deg ei fin helg.

Anya sa...

Good Morning Brit
Nice to see a comment from you :-)
I am also not often in blogworld
have w onderful day
Hugs from us all

Turid sa...

Fort gjordt i data verden å slette noe eller noen - det har æ opplevd mer enn en gang -når æ driver med blogg innlegg bla.
Var å kikka på Estlands turen din -var nok en fin tur. Du får fortsatt ha fine høstdager!

Märta sa...

Jag ibland blir det bara så när man håller på med datorn. Hoppas att allt är väl med dig!
Idag firar vi fars dag så det blir till att åka hem till min pappa. Våra barn kommer till oss en annan helg.
Ha nu en riktigt skön söndag!
Kram! Märta