tirsdag 12. mai 2009

Bloggave på en trist dag. Blog-gift on a sad day.

Tenk i dag lå det en pakke til meg i postkassen!
Ikke er det jul og ikke er det fødselsdag. Tvert imot er det
en trist dag, for jeg fikk vite at ei barndomsvenninne er død
av kreft. Har ikke hatt kontakt med henne på mange år, men
hun var en av de spesielle vennene på skolen. Vi var også
navnesøstre.
Inni pakken lå en bordløper, et stort hjerte som hun har sydd
og tre søte roser i en like søt pose. Et flott kort var også med.
Men pakken, ja! Hvem andre sender slike overaskelser enn
Tusen, tusen takk! Nå ble jeg glad! Du er snill!

Today I got a gift from my blogfriend Anna Lisa.
She made me happy on a sad day. Today I heared that
one of my schoolfriends are dead by canser. In school
we were very good friends, and visited each other sometimes.
Now she is dead, and I cannot believe it.
We were not close friends in the latest time, but I remember her
as a good friend.
On this day I got this surprise in the mailbox. Thank you, Anna Lisa!

18 kommentarer:

Nunne sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, så nydelig....
ho er altså fantastisk flink...
og så snill.....
Jeg ble så glad at tårene spratt!!!
Jeg var snar å henge opp hjertet kan du tro, og flerra opp avisa og satte meg til å lese.... med unger rundt meg og leker på golvet og kaffe i koppen og...jaja, du vet alt....når man blir ivrig..
For en flott gave du også fikk.
Vi får huske å be for venninna vår i Volda!

Anna Lisa sa...

Takk min venn. Glad for at du vart glad for den på en sånn dag. ¨
Har tenkt mykje på deg og merka at du har vært litt lei siste tida. Så eg hadde lyst til å glede deg litt. Nunne hjalp meg med å finne adressa di.
Håpa du har det bra tross triste nyheter.
Klem

hjemme bra sa...

Hei.
Så kjekt at du fekk gave i posten akkurat på ein dag når du trengte ein oppmuntring.
Klem

bluedreamer27 sa...

hello just dropping by here
have agreat day and happy blogging

Fjordheim sa...

Så fint at du fikk en koselig overraskelse på en litt trist dag. Det var et fint hjerte, en nydelig løper og noen flotte roser.
Ønsker deg en fortsatt god dag :)

Malys krok sa...

Så snill hun er som sendte deg gave, og så flott det var det du fikk! Fint at det kom på en dag du trengte litt oppmuntring! Det er alltid trist når noen en kjenner blir syk og dør... Håper gaven fikk deg i bedre humør. alltid koselig med en slik oppmerksomhet. Ha det så bra du kan. Klem fra Margit.

Berit T sa...

Så koselig da, nydelig gave, og slike ting lyser opp når det er trist og vondt.

Håper du har det bra, tross alt.

Besta sa...

Så koselig å få en oppmuntring på en trist dag. Det var bare nydelig.

Anonym sa...

Å få en så utrolig flott gave på en trist dag - håper det hjelper deg litt. Tranken bak gaven er jo like nydelig som gaven selv. Vakkert, og trist med venninna di. Kreft er alldeles gyselig, vi har det i nær familie. Varm klem fra meg**

Hilsen Bodil F.T. sa...

Nei men Brit! Det var trist å høre om venninna di...

Og så godt at du fikk dene pakken med så fine ting akkurat i dag! Ingenting er tilfeldig. En visste at du trengte det!!

Anya sa...

First sorry I'am sooo late :(
I had not much time for blogging !

So sorry Brit from your girlfriend,
I lost my best girlfriend when I was 19 years (she was also 19)
It happens with a car :(
We where 15 years friends.
I'am now 49 its 30 years ago and I will never forget it:)
I gif you a big HUG !!

Nice from your blogfriend a present:)
I must send you also a present;)
Have a nice evening and take care
Sweet greetz from me :)

Anne-Berit sa...

Hei,trist med venninna di som er gått bort.Da var det godt du fikk en oppmuntring i posten.Vakre ting var det,og fra ei flink dame forstår jeg.

Turid sa...

Det passet fint med en oppmuntring på en trist dag! Nydelig gave du fikk;)

Marie sa...

Vakker oppmuntring på ein trist dag dette :)

eba sa...

En fin oppmuntring på en trist dag...

Donna sa...

OH!!! I'm SO Sorry Sweetheart!! It's hard to loose a friend!!((((HUG))))

Tonje sa...

Trist å høre om venninnen din.

Det var en flott pakke du fikk i posten. Sånne hjerter er så søte, synes jeg. Har sydd mange slike til meg selv....

Daisys home sa...

Så kjempesøt gave du har fått.Koselig og få det på en ellers trist dag da.Ser nå ut til at nettet orda seg til slutt.Ikke bare og skifte leverandør,da vi er bundet opp imot Telenor ei stund fremover.Men så dårlig service trur jeg aldri at jeg har opplevd før.Tenke seg til å være uten Fasttelefon og nett i fjorten dager.Og vært plaget med forbindelsen siden Påske.Helt utrolig!Håper at du har det fint,klem