tirsdag 3. februar 2015

Mer fra Peru.


                                         Dette er lama. Det var det mye av, og også
                                         alpakka, en slektning av lamaen.
                                         Dette bildet er fra Juliaca, kjent som verdens
                                         styggeste by.
                                        Dette er fra en av sivøyene i Titicacasjøen.
                                        Dette er også fra Titicacasjøen.
                                         Og dette også. Sivbåt.
                                         Dette er et bilde fra en av veiene vi kjørte.
                                         Også dette er fra Juliaca.
                                        Og dette er fra Stillehavet.
                                         Her er vi iMiramar. Nederst er det bilde av
                                         Arequipa, tatt fra flyet.

5 kommentarer:

Evelyn sa...

Det var mange fine bildet Brit,

Malys krok sa...

Hei og hei! Dette var en hyggelig overraskelse! Så koselig at du kom innom! Og så har du vært ute og reist!Skjønner at dere har hatt mange fine opplevelser og sitter igjen med gode minner, og kanskje noen mindre gode? Jeg tenker på " den stygge byen".
koselig å se bilder av deg! Jeg er mindre på blogg enn før, er på instagram også. Er du på instagram? I så fall kunne vi jo "møtes" deg...
Ha deg godt! -Margit-

Brit. (lille meg) sa...

Jeg er på instagram.Heter bkverndal der.Vil gjerne følge deg der. Ha en fin dag, og ei god helg!

Fjordheim sa...

Hei. Koselig å se aktivitet på bloggen din igjen.
Ser mange går over til instagram, men der er jeg sjelden innom.
Har ikke lært meg å like det enda. Får se hva det blir til etterhvert.
Litt av en tur du har vært på. Spennende å reise på slike turer, steder der ikke alle andre reiser.
Ønsker deg en velsignet god dag :)

Turid sa...

Hei!
Så flotte bilder fra Peru!
Det var nok en fin tur.

Klem fra Turid.